lunes, 12 de diciembre de 2011

Santa E Os Pingüíns

Para  o  meu  cómic quixen  contar unha  historia  atractiva. Entón  cando  fixen  os  debuxos  ocorréuseme  a  idea  de  que  o  final  fose  tamén  gracioso. Así  que matinei que  Santa  Claus caía  coa  su  zorra  enriba  do  malvado  golfiño  Cibrán  que  estaba  a  loitar  cos  pingüíns...
Para facer  a  película  o meu pai  botoume  unha  man en  algunhas  cousas e  a  música  escollina  porque  era  moi  emotiva.
Eu  penso que vos vai  gustar...
Eduardo  Lores  Baamonde  5º  B

10 comentarios:

  1. O traballo de Eduardo pareceume moi divertido e animado.

    ResponderEliminar
  2. Que pingüíns tan divertidos.Parécense aos pingüíns de Madagascar.¡¡¡Que idea tan creativa Edu!!! ¡¡¡Moi ben!!!

    ResponderEliminar
  3. Como Eduardo é o meu mellor amigo de clase felicítoo polo traballo que fixo.

    ResponderEliminar
  4. Gústame moito o cómic de Edu e por iso quero que me explique paso a paso como o fixo para que algún día poida eu facer un tan bonito coma o del.

    ResponderEliminar
  5. El cómic de Edu es muy bonito

    ResponderEliminar
  6. O traballo de Eduardo e moi divertido e orixinal cando os pinguíns saltaban.
    Pero houbo un pequeniño defecto no comic, que non se vian as letras.

    ResponderEliminar
  7. Edu tivo unha boa idea de facer o cómic de os pingüíns.Eu creo que a música é moi bonita.

    ResponderEliminar
  8. A min paréceme o mellor de todos os traballos!

    ResponderEliminar
  9. Eduardo, que imaxinación tes como van loitar os pingúins con un golfiño.

    ResponderEliminar
  10. Edu, genial, no cambies nunca porque tienes una imaginación bárbara. Y un 10 para los dibujos de los pinguinos.

    ResponderEliminar