martes, 9 de abril de 2013

As Nosas Lendas Galegas

E despois deste pequeno descanso aquí estamos de novo A Aguias De Lume!!! Hoxe deixámosvos unha mostra das moitas lendas que podemos escoitar en calquera aldea da Nosa Galicia.
 Ola, eu son Aldara e isto é o que vos quero contar sobre As lendas Galegas: Clicade na moura para ve-la presentación.
 Aldara Fernández Fernández 6ºB
 Chámome Joel e preséntovos a Lenda Da Loba Branca. Xa sabedes, tedes que clicar na loba para ver a presentación.
Joel Moreira Fernández 6º B
 Ola, eu son Sandra e gustoume a lenda A Meiga Chuchona, que podedes ver se facedes clic na meiga.
Sandra Quiroga Fortes 6ºB
Chámome Sara e déixovos a lenda Os Lobos Do Cruceiro da Gándara, que veredes se clicades na foto.
Sara Mirón Caldas 6ºB
 Ola, son Dalila e a lenda que vos presento, O Mouro De Mourente, podedes vela despois de clicar no mouro.
Dalila García García 6ºB
Chámome Laura e Gustoume a lenda O Monstro Da Lagoa Do Castelo. Se clicades no dragón podedes vela.
Laura García García 6º B
Ola, Eu son Isabel e tamén vos deixo a Lenda da Loba Branca, que como sabedes, está a un clic na foto.
Isabel Recarey Benito 6º B

10 comentarios:

  1. Que bonitos powers. Una imaxes espectaculares, un 10 para todos.

    ResponderEliminar
  2. Chicos, eu pensaba quisto das lendas ía ser aburrido, pero despois de ver estes powers quedeime abraiada. Tanto as imaxes como o texto coma a música e todo o demais sorprendime, xa que están perfectos, parabéns para todos e todas!!!

    ResponderEliminar
  3. ME QUEDE MUY ASOMBRADA POR LA MUSICA Y LAS IMAGENES.ESPECTACULAR,TODOS.

    ResponderEliminar
  4. Todos los powers están geniales y lo que más me gusto fueron los gifs animados y la música!!! Enorabuena por estos trabajos tan bonitos!!

    ResponderEliminar
  5. Todos los powers están geniales y lo que más me gusto fueron los gifs animados y la música!!! Enorabuena por estos trabajos tan bonitos!!

    ResponderEliminar
  6. Estan xeniales, preciosas imaxes.

    Non fun ao cole por que estou acatarrada y con fiebre.
    ESPERO VOLVER PRONTO!!!
    BESOS!

    ResponderEliminar
  7. Las horas se me pasan LENTISIIIIMAS!!!
    QUIERO IR YA AL COLE!
    =*(

    ResponderEliminar
  8. Sandra, e nos, ou polo menos eu, tamen queremos que volvas, recuperate e ven rápido a escola, recuperate!!!
    Un bico e unha aperta de Isabel.

    ResponderEliminar
  9. E verdade Sandra, todos te botamos moito de menos. Espero que o luns esteas na escola. Un bico de Sara.

    ResponderEliminar