miércoles, 22 de febrero de 2012

Testamento E Últimas Vontades De Vilaverdiño

Como sabedes, o noso galo Vilaverdiño foi xulgado e  por todas as súas  falcatruadas resultou condenado a morrer queimado...
Pero antes de que Anxo lle plantara lume deixounos as súas últimas vontades... Aínda foi xeneroso connosco... Non nos podemos queixar... 
 
 E neste día tan soleado
en que me ides queimar
aquí será  nomeado
todo o que vos quero doar:

Xa que me ides queimar,
o meu corazón vos quero deixar,
para que non morra de todo
e poida correr por un val.

 
Aos rapaces de 5º B,
déixolles a miña gomina,
e que se peiteen coma galos,
para o resto da súa vida.

Á vosa profe Mary Carmen,
déixolle as miñas ás,
e cando a paciencia se lle acabe,
as use para no ceo voar.


Ao alumnado de 5º B
déixolles os meus ordenadores,
para que poidan desfrutar
con eles todos os xoves.

Ao profe Suso,
regálolle un parafuso,
para que poida arreglar,
o quentador global.


Aos alumnos de 5º B,
tamén lles quero deixar,
as miñas plumas de cores,
para poder debuxar.

Á profe de 5º B
déixolle o meu peteiro,
e así, cada mañá,
terá un bo despertar.

E antes de me queimar,
tamén vos vou regalar
todas as miñas pertenzas,
para que xoguedes e fagades festa.

Aos nenos de 3 anos,
como acaban de empezar,
déixolles as miñas patas,
para nos bambáns gabear.

Ao profesor Victoriano,
déixolle un xarrón de flores
para pintar moitos cadros,
que sexan de miles de cores.

E ás rapazas de 5º B,
tamén lles paso a deixar,
a miña bonita voz,
para no coro cantar.

Querería ofrecer moitas máis cousas,
pero vou deixar unha mapoula,
que me ofreceu miña nai,
cando empecei a cacarexar.

E finalmente déixovos a todos,
a miña alma, de corazón,
que contén moitos máis agasallos,
                     feitos con moita ilusión.

5 comentarios:

  1. sandrita de 5ºB dijo22 de febrero de 2012, 22:08

    creo que o galo e mais bonito sen quemar


    jajajaja!]

    ResponderEliminar
  2. ¡Es espeluznante! Ya llevo quemando gallos dos años seguidos y también casi me quemo un poquito a mí mismo al encender a Vilaverdiño.Pero me gustó la esperiencia y para el año a ver si me eligen otra vez.

    ResponderEliminar
  3. Outro ano Vilaverdiño foi quemado por Anxo. ¡Que pena! Pobrecito, a ver se o próximo ano lle dará tempo a vivir un pouco máis de días.

    ResponderEliminar
  4. A queima do galo Vilaverdiño resultou ben. Pobre galo, primeiro tiña as súas brillantes ás e despois tiña o seu corpo negro como o ébano.

    ResponderEliminar
  5. Anxo que potra tes xa é o segundo ano que o queimas...Tesme que contar como o fas para poder queimalo, contasmo???

    ResponderEliminar