martes, 19 de junio de 2012

A Visita de 4º B Á Nosa Aula

O venres 15 de xuño  os nenos e as nenas de 4º B viñeron facernos unha visita á nosa aula. 
Cando chegaron, Laura, ao ser a delegada de clase explicoulles un pouquiño as posibles diferencias que se van atopar para o curso que ven ao chegar a 5º...
E así  dixolles que ían ter ordenadores para cada un, e libretas máis grandes e que Ían traballar moito máis, e que a maioría dos traballos que fagan van ser en grupo.
 Despois puxémonos por parellas e  invitámolos a compartir connosco os ordenadores portátiles... Entramos en xogos de educación... Logo deixáronnos entrar en xogos do que quixésemos sempre que non fosen de violencia. Tamén entramos no noso blog e  ensinámoslles algúns dos nosos traballos e tamén os vídeos na pizarra dixital. Pasámolo xenial con todos!
Antes de marcharen eles regaláronnos unha carta en forma de autobús  a cada un de nós, que poñía: "O que le moito e traballa moito, ve moito e sabe moito", e nós ofrecémoslle para a súa aula, o corazón da nosa clase con corazóns que levaban os nomes de cada un de nós.

Javier González Carballo, Ismael Pereira Iriarte, Eduardo Lores Baamonde 5º B

 VER LAS FOTOS DE LA VISITA

8 comentarios:

  1. Me gustó mucho cuando estuvimos con los de 4ºB fue un día especial para mi!!!

    ResponderEliminar
  2. Lo que más me gustó fue cuando estuvimos manejando los ordenadores. También me encantó lo que nos regalaron, un autobús de cartulina que ponía Vilaverde y nosotros le regalamos un corazón con los nombres de toda la clase en corazones de diferentes tamaños !!!

    ResponderEliminar
  3. Lo que más me gustó de la visita a nuestra clase de 4ºB fue cuando nos dieron los autobuses y las profes nos permitieron entrar en juegos para enseñarles cómo funcinan los ordenadores en juegos y en nuestro blog de As aguias de lume y enseñarles las funciones y juegos que tienen los ordenadores como por ejemplo el ajedrez y otros más.

    ResponderEliminar
  4. también me gustó mucho cuando nos diero los regfalos a cada uno de nosotros no noslos esperabamos

    ResponderEliminar
  5. sandrita de 5ºB dijo21 de junio de 2012, 15:10

    A mi me toco con Ines mi amiga de 4ºB
    siento no haber escrito mucho en el blog...8)

    ResponderEliminar
  6. A mi me a tocado Fátima.Me gustó mucho cuando le emos enseñado el video de carnaval a los de 4ºB

    ResponderEliminar
  7. ¡¡¡ Qué ben paseino cos de 4º B!!! No día que viño 4º B ensinamoslles como era, despois comentamoslles como utilizabanse os ordenadores portatiles. ¡ Ah! Case se me olvidava a mín toucoume con Andrea.

    ResponderEliminar
  8. Fue un día muy especial porque los niños de 4ºB pudieron ver mas o menos como va a ser su clase para el año y también han podido ver como serán sus ordenadores para septiembre.
    UN BESO Y UN ABRAZO A TODOS

    ResponderEliminar