viernes, 7 de junio de 2013

De Visita Ao IES Frei Martín Sarmiento

Na mañá do xoves 6 de xuño chegamos á escola moi nerviosos!!! E sabedes por que??? Porque íamos ir de visita ao IES Frai Martín Sarmiento.
Marchamos cara ao instituto sobre as 9:40 e todos nós iamos impacientes por saber que nos atoparíamos.
Ao chegar alí estabamos nós, e, unha sorpresa, o alumnado do CEIP de Marcón.
Como algúns xa nos coñeciamos levámonos ben. Despois dunhas palabras no salón de actos, fomos percorrendo as aulas por grupos. Como moitos aínda non o coñeciamos, ao chegar alí, e ser tan grande, fixémonos un lío... ¡Aquilo parecía un laberinto!
Tamén nos encontramos com compañeiros doutros anos, que agora xa están na ESO e atopámolos moi cambiados. Algúns de nós tiñan un pouco de medo con tantos adolescentes maiores.
No recreo estivemos no pabellón xogando ao fútbol cos maiores. ¡¡¡Iso foi o mellor!!!
Rematou a visita e algúns xa estabamos desexando volver á escola porque estaban mortos de fame. E esta foi a nosa última excursión na escola.!!!!! ¡¡¡Ata pronto!!!
Laura García García, Nicolás Regueira Piquenque e Isabel Recarey Benito 6º B
CLICAR AQUÍ PARA VER TODAS AS FOTOS DA VISITA 

4 comentarios:

  1. Yo me perdí era un laberinto dios mio!!!

    ResponderEliminar
  2. Eu non quero ir o instituto, quero repetir!!! Pero non só eu, senon que repitamos toda a clase e ata a profe Mary xa que se vaia a outro cole. Eu despois de que nos ensinaran todo ó instituto, non sabía nin por onde se entraba!!!

    ResponderEliminar
  3. Me encanto el instituto es grandisimo yo me perdia.

    ResponderEliminar
  4. Fue muy divertida la visita al instituto!! La pena es que yo no voy a ir a ese instituto. :(

    ResponderEliminar