lunes, 30 de enero de 2012

Día Da Paz

Hoxe 30 de xaneiro, celébrase en todo o mundo o día internacional da paz. Foi elexida esta data porque tal día coma hoxe morría o líder pacifista Mohandas Gandhi.

E na escola, claro, tamén o celebramos... E hoxe foi o día grande... Fixemos moitas actividades, unha delas era descifrar, por equipos, un pictograma. Cada equipo tiña unha palabra distinta para o mural que acabou tendo esta frase:

O DESEXO MÁIS GRANDE DO MUNDO CABE NA MÁIS PEQUENA DAS PALABRAS: PAZ
 E PAZ É IGUAL A : ESCOITAR, RESPECTAR A QUENDA DE PALABRA, COLABORAR, SAUDAR, DESPEDIRSE, CONVERSAR, AGRADECER, COMPARTIR, PERDOAR, GOZAR, RESPECTAR, CONVIVIR, VALORAR, SORRIR...


Despois bailamos unha danza que xa levabamos un tempiño ensaiando...
E xa na clase a profe leunos unhas palabras de Gandhi que nos gustaron moito. Son estas, a ver se a vós tamén vos gustan tanto como a nós:
" A vida ensinoume que a xente é amable se eu son amable... Que as persoas están tristes se eu estou triste... Que todos me queren se eu os quero... Que hai caras sorrintes se eu sorrío...Que o mundo é feliz se eu son feliz... Que as persoas son agradecidas se eu son agradecido... A vida é como un espello: Se eu sorrío, o espello devólveme o sorriso... A actitude que eu tome frente a vida é a mesma que a vida tomará ante min... O que queira ser amado... QUE AME!!!"
Aldara Fernández Fernández, Uxía Villanueva Bermúdez, Laura García García, Antón Freire Barcia 5º B
AQUÍ TENDES A MÚSICA QUE BAILAMOS 
VER AQUÍ TODAS AS FOTOS DA PAZ 

18 comentarios:

  1. Este ano no colexio fixemos un baile moi divertido, pero o malo deste ano foi que non soltaron as pombas.

    ResponderEliminar
  2. Un día pacífico, cheo de paz e de amor, para disfrutar cos amigos, e bailar un montón.

    ResponderEliminar
  3. A pomba do día da paz é moi orixinal .

    ResponderEliminar
  4. Gustoume moito o día da paz, os xogos, o baile.;)

    ResponderEliminar
  5. A min encántame a espiral da pomba que hai no blog.

    ResponderEliminar
  6. Encántanme as palabra de Gandhi, representan moi ben como debería ser a realidade.

    ResponderEliminar
  7. O día da Paz foi un día moi especial para min pero tamén para os demais porque se divertiron moito...

    ResponderEliminar
  8. Onte foi moi divertido porque o baile tivo partes
    difíciles e partes divertidas...

    ResponderEliminar
  9. A algúns saiulles moi ben o baile ...E a outros un pouco mal...

    ResponderEliminar
  10. Algunhas fotos de cando estabamos ensaiando saíron moi graciosas.

    ResponderEliminar
  11. O blog está quedando fenomenal!!! Que sorte tivemos de ter unha profesora que nos axuda.
    TEño que disculparme por non poder asistir ós acontecimentos do noso blog, e como onte foi o día da paz espero que me perdoedes

    ResponderEliminar
  12. Costounos moito aprendernos a coreografia de memoria.

    ResponderEliminar
  13. Gustáronme moito as palabras de Gandhi porque na vida para que te queiran moito ti tamén tés que querer moito!!

    ResponderEliminar
  14. Algúns nenos divertímonos moito. En cambio outros aburríronse un pouco. Pero Ao final pasámolo todos bastante ben no día da paz. Os xogos eran todos moi divertidos.

    ResponderEliminar
  15. A paz e moi bonita para min porque podes facer xogos moi divertidos e tamen o baile

    ResponderEliminar
  16. Me encanta o día da paz porque representa que as persoas teñen que respetarse e que non importen as suas difenzas

    ResponderEliminar
  17. uxioooooooooooooooooooooo1 de febrero de 2012, 15:53

    Hoy en religion la profe nos conto un cuento de un paloma muy bonita

    ResponderEliminar
  18. A min semppre me queda ven os traballos

    ResponderEliminar